نرخ اجاره ماشین عروس در سه سال
نوشته شده توسط : سفرآلامو

با کمک رونیکارنت رونیکارنت از گروه رونیکارنت و مایکل میر از رونیکارنت اجاره ماشین عروس  -رونیکارنت رونیکارنت .، ما هر هفته یک نظرسنجی را انجام می دهیم و در صورت لزوم تجزیه و تحلیل و نظر را ارائه می دهیم. ما این خلاصه ماهانه را در نسخه الکترونیکی ما منتشر می کنیم و به صورت جامع تر در نسخه های چاپی قرار می دهیم.   نرخ بهره متوسط ماه ژوئن سال گذشته به میزان ۴٫۸۵ دلار کاهش یافت. در سال گذشته میزان نرخ بهره افزایش یافت که در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۴ میلادی نشان داده شد، اما نرخ ها در هفته های سوم و چهارم ژوئن ۲۰۱۴ افزایش یافت (همانطور که از نمودار به سمت چپ دیده می شود).
به این ترتیب، نرخ های ماه ژوئن ۲۰۱۴ به طور موقت افزایش یافته است، اما نگاهی به اجاره خودرو  نقلقول های هفتگی ۲۰۱۳ نشان می دهد نرخ های ژوئن ۲۰۱۵ ضعیف است، حتی با توجه به آن.سال گذشته، به دلیل یادآوری این صنعت به طور موقت کوتاه شده بود، بنابراین نرخ های سال ۲۰۱۴ از هفته سوم ماه ژوئن و تمام ماه جولای افزایش یافت، تا اندازهای با هفته گذشته ماه جولای.

افزایش نرخ متوسط در ماه گذشته، که توسط اعلامیه هرتز منجر شده است، توسط رویدادهای غیر عادی در اواخر ژوئن و ژوئیه سال گذشته تحت تاثیر قرار گرفته است. اگر چه ماه بعد از نتایج بررسی مطمئن خواهد شد، به نظر می رسد که تابستان ۲۰۱۵ اجاره ماشین  نرخ پایین تر از دو تابستان گذشته را ببینیدبه عنوان بخشی از طرح تحرک هوشمند، شرکت فورد موتور اعتباری، یک برنامه آزمایشی در مورد خودروها را در شش شهر و لندن به کار می گیرد.
این شرکت ۱۴،۰۰۰ و ۱۲،۰۰۰ مشتری را در ۶ شهر U.S. و لندن دعوت کرده است تا به منظور استفاده کوتاه مدت از وسایل نقلیه متشکل از وسایل نقلیه فورد با استفاده از وسایل نقلیه تأمین مالی فدرال ثبت نام کنند.
مشتریان ایالات متحده می توانند با استفاده از نرم افزار شرکت رونیکارنت شرکت رانندگی شرکت کنند، در حالی که رانندگان لندن از طریق یک سیستم کرایهی آسان رونیکارنت رونیکارنت ، با استفاده از فورد می توانند ارتباط برقرار کنند.

رونیکارنت ، معاون فروش و فروش خودرو فورد، گفت: “مصرف کنندگان به ما می گویند رنت ماشین  که آنها علاقه مند به به اشتراک گذاشتن هزینه های مالکیت خودرو هستند و این برنامه ما را در درک چگونگی گسترش آن به مشتریانی که وسایل نقلیه فورد را تامین می کنند کمک می کند.” “همانطور که اکثر وسایل نقلیه پارک شده و اغلب از زمان استفاده از آنها استفاده می شود، این می تواند به ما در سنجش خواسته های مشتریان ما کمک کند تا پول اضافی را به دست آوریم و وسایل نقلیه خود را استفاده کنیم.”

خلبان در حال ارائه به مشتریان فورد اعتباری در برکلی، اوکلند، سان فرانسیسکو، پورتلند، شیکاگو و واشنگتن، دی سی انتخاب می شود که از ماه نوامبر اجرا می شود.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: